Firma nostra este autorizata pentru repatrierea decedatilor.

 

 

Firma noastra va ofera servicii de TRANSPORT  FUNERAR  INTERNATIONAL  RAPID adica transportul  se face cu un singur decedat ,nu se asteapta pana ce se ocupa doua sau chiar patru sicrie ,in cazul acesta dureaza si se amana trasportul .Va poate pune la dispozitie si serviciul de transport cenusa daca s-a optat pentru incinerare. Firma noastra va poate oferi toate informatiile legate de pasii care trebuie facuti, va poate oferi toate detaliile legate de aceste proceduri si va poate poate ajuta sa luati CEA MA-I BUNA HOTARARE care asigura repatrierea persoanei decedate la PRETURI DECENTE.
Repatrierea pe cale terestra – transport rutier. Acest serviciu presupune ridicarea persoanei decedate de la domiciuliu/azil/morga/spital si depunerea acesteia intr-un sicriu ce are in componenta lui zinc – sicriu ce se foloseste doar in scopul transportului. Ca firma de servicii funerare noi suntem cei care se vor ocupa si de toate interactiunile cu autoritatile abilitate in vederea obtinerii tuturor documentelor, avizelor si certificatelor necesare pentru a transporta persoana decedata conform normelor legale. In cazul transportului rutier, nu este necesara imbalsamarea, insa daca familia doreste efectuarea acesteia, insa posibila. Vehiculele pe care le folosim pentru repatriere decedati sunt dotate cu sisteme speciale de control al temperaturii care au posibilitatea de a conserva trupul. Cea mai importanta parte a acestui tip de transport este ca se efectueaza de la adresa la adresa, din localitatea din tara in care s-a produs decesul direct la adresa din tara de destinatie. Cat despre costuri, epatrierea de aceste gen este mai ieftina, este destul de rapid si presupune un numar mai mic de documente de intocmit.
Repatrierea pe cale aeriana – transport aerian. Acest tip de repatriere decedati presupune ridicarea persoanei decedate de la domiciliu/azil/morga/spital/, imbalsamarea acestuia, apoi depunerea intr-un sicriu adecvat pentru transport funerar international. In cazul acestei repatrieri este necesara rezervarea zborului in vederea transportului aerian precum si transportul la aeroport. Firma noastra se va ocupa si in acest caz de obitinerea tuturor documenteleor precum avize si certificate necesare transportului persoanei decedate. Spre deosebire de transportul rutier, acest serviciu presupune doar transportul catre aeroportul cel mai apropiat de localitatea in care familia decedatului locuieste. Urmatorul pas este acela de a se ridica ramasitele decedatului de la aeroportul de destinatie in vederea aducerii pana la destinatia finala. Cu o experienta destul de vasta in acest domeniu, firma noastra dispune de o stransa legatura cu companiile aeriene si institutiile guvernamentale astfel incat sa putem oferi servicii de repatriere prompte si de calitate, indiferent de destinatia solicitata.
Repatrierea cenusii – transport cenusa. Serviciul de repatriere a cenusii presupune ridicarea ramasitelor pamantesti si inmanarea acestora familiilor personelor decedate. Firma noastra se va ocupa de obtinerea tuturor documentelor necesare pentru efectuarea acestui demers. Firma noastra dispune de o relatie stransa cu autoritatile abilitate ce se ocupa de expedierea catre o adresa de destinatie. In urma procesului de incinerare, firma poate asigura si urna pentru cenusa si se poate ocupa si de aranjamentele necesare pentru ca cenusa sa poata fi transportata personal de catre familie, daca aceasta este dorinta lor. Dispunem de experienta in acest domeniu si de parteneriate cu companii aeriene, crematorii si institutii guvernamentale din intreaga lume astfel incat sa va putem oferi cele mai bune, prompte si de calitate servicii privind transportul, incinerarea si repatrierea cenusii.

Transport Funerar International din Uniunea Europeană

De peste 20 ani, CASA FUNERARA ROSTYL, asigură transport funerar internațional și repatriere decedati din toate țările Uniunii Europene până în România.

Datorită personalului nostru calificat și profesionalismului de care dăm dovadă, garantăm păstrarea în cele mai bune condiții a persoanei decedate pe tot parcursul transportului și aducerea acesteia în țară în timp record. Astfel, asigurăm transport funerar internațional din Germania, Italia, Anglia, Belgia, Spania, Franța, Portugalia, Olanda, Polonia și din orice altă țară a Uniunii Europene.

Cum se efectuează transportul funerar?

Pentru a efectua transportul în conformitate cu legile statului unde a avut loc decesul și cu legislația internațională, este recomandat să apelezi la o companie specializată în repatriere decedati și servicii funerare.

Transportul trebuie efectuat în cel mult 72 de ore de la solicitarea serviciului, cu mașini de transport funerar dotate cu instalație frigorifică.

Cât costă repatrierea unui decedat?

Costul repatrierii persoanelor decedate variază în funcție de mai multe criterii. De aceea, firmele care asigură aceste servicii nu pot oferi un plan de tarifare standard, însă FIRMA NOASTRA face toate eforturile necesare pentru a obține un cost repatriere decedati cât mai accesibil.

Costurile variază în fucncție de dinstanța dintre locul în care se află decedatul și locul unde trebuie repatriat defunctul, respectiv de costurile eliberării documentelor legale.

Cum se efectuează constatarea decesului în străinătate?

Dacă decesul a avut loc într-una din țările membre ale Uniunii Europene, acesta trebuie înregistrat la autoritățile din țara respectivă. Opțional, decesul poate fi declarat și la ambasada sau consulatul României din respectivul stat, pentru a permite eliberarea unui certificat de deces românesc.

Dacă nu dorești să înregistrezi decesul la ambasadă sau consulat, atunci se va elibera un certificat de deces internațional de către autoritățile din respectivul stat. Pentru repatriere, se vor elibera și alte documente: pașaport mortuar, certificat constatator și certificat de îmbălsămare eliberate de spital și autorizație de transport funerar.

Toate aceste acte sunt necesare pentru procesul de repatriere decedati.

În cazul în care nu alegi contactarea consulatului sau ambasadei românești din țara în care a avut loc decesul, certificatul de deces românesc se va elibera în România, de către autoritățile competente din orașul de domiciliu al persoanei decedate.